My lovely readers :)

Wednesday, January 25, 2012

Our next destination was Blue valley and that pasar yg I lupa nama dia oh and ada another one place, lupa jugak. Was it Kampung sedia or something. Its perkampungan orang melayu. They sell the best strawberry jam and strawberry milk shake in CH! Yummms!
Motif I pose macam tu? O.o

Nice colour combinations. Purple and pink :D

Bunga apa? Dont ask me. I pun tak tahu. Hahaha

Pretty flowers in the making!

Lovely :')
Kan best kalau keluar rumah je ada garden yang pretty mcm ni. Awh.

Fresh vegetable!

Look at my shoe. Benci. Down.

Oh bangla tu bagi kutip bunga yang dah jatuh. Kuikui. Thank You. Dah tak down dah bila dapat bunga.

Muizz! :D

Abang! Lemme tell you something, abang can wear my shoes. So kaki dia yang besar or kaki I yang kecik? He's only 12 y/o.
Haih. Again. Why Oh why?

Let's plucking the strawberries!

Tak banyak sangat pun strawberry nya. How sad. Bunga pun tak banyak, sbb before CNY memang dia akan potong all the flowers and jual.

Are you thinking what Im thinking? Hehehehe okay okay enough, keep on scrolling. HOI SCROLL LAH, DON'T STARE :P

Heh weird.



Timbang time!
The strawberries are juicy and sweet. Just like me :') Kbai

Fresh vegetable again.

Sepanjang-panjang perjalanan asyik tengok raya tak jadi je. More than 5 times kot. Lawak dia semua I dah hafal. Hahahaha

Strawberry cheese cake. Nakkkkkkkkkkk!!

Currently at pasar, Pasar yg I tak tahu nama tu. Hahaha

Mummy!
In my siblings, kitaorg sometimes panggil mak takpun mama, bila nak manja manja panggil mummy. Hahaha
Muizz and me. Since balik drpd melati Muizz keep on asking me why I look so chubby, lepastu cubit cubit pipi. lepastu cakap I look like a hamster, bcs he said I look chubby sbb I simpan food dlm pipi just like hamster. Lepastu bila I tengah makan Muizz mesti bahan pipi I. Poor pipi. Oh, how annoying. But, no matter how annoying you can be, kakak will always love you :)

That's my hero. Standing in front of our hotel room.

We stayed for two days and one night at CH. Now, off to Kedah!