My lovely readers :)

Tuesday, January 26, 2010

school

Okayy ,here we goooo .
SMK MOHD KHALID ,JB (jun 2008 - dec2009)
Things dat appeard in my mind at dat time :
  • wohoo ,besaa gilaa sekola .bersih uh =o
  • aii pkai skaf putih ?. (at dat time only sara & me pkai skaf hitam ;p )
  • sikit nye student
  • wht student form 4 ,19 org je including me ?
My 1st class ,4 Diamond
  • lawakk gilaa punye susah nk cari class ni ,smpai pg tingkat atas padahal kat bawah je ;p
  • "assalamualaikum ,cikgu saye budak baru hee ;) "
  • time tuu class agame ,ustaz zaki
  • i was shocked bile tgok budak mlayu pehh bape ketol je .woooo
  • org 1st yg aku jump was nurain nabilah ,then bru jump arlinie
  • bilaa next period all d non-muslim msuk class time tuu pehh mmg riuhhhhh gilaaa ,tp i control ayuu je *wink wink
  • sumpah i ckap even it just 20 students ,tp thap kbisingannye mcm @#$#@# HAHA
Well ,my 1st day was cool & very sempoi .bcs i just smiled & smiled & laughed control control gituu wohooo *gedik.

soooo ,these are my classmate & yaeh im d ass. monitor ;)




5 Diamond'09