My lovely readers :)

Tuesday, June 22, 2010

bulat


Bulat kan ?

Wht on earth ttbe sy ckp psal bulat ?

Hhahaha bcs of my Ic, all my group mmbers call me bulat.

I dont like my Ic, Its just not me. Hoho .Muke org lain tuu. Hhahah. Sriously, If spe tgk mst muke dorg msti mcm weird gila.

Hhhahaha. I thought dkat high school je my friends will call me bulat, Kat sini pun same dah. Hhaha

Takpe.

Takpe.

Takpe.

Dkat facebook pun kena bulat jugak hari ni. Grrrr. Hhahhaa

"shee bulat, toyol pun bulat jugak"- ieka, nomie and faisal. Hhahahha mengade sungguh !

p/s : nak kuruskn pipi :)

-------------------------------

Soooo today our 1st presntation. Okay lah. All of us wear black, The slides also black. Heee

Im in a war now. Wht war? MTC 016's war. Hhahhaa, Assgmnt sgt banyakk ohh, bt I still hv time nak update blog. Wooooo hebat betul mashitah ahmad. /

Hhahah Next week gt test for MTC 038. Haih.

--------------------------------

Rinduuuuuuuuuuuuuuuu, whre hv you been ? Hmmmmmm

LOVE,
SHEE X