My lovely readers :)

Sunday, March 27, 2011

kembali

Hi ! Im back with new background and banner. Yeay! Tht is not my phone (mak's) Tak mampu lah nk pakai iphone4. Hehe. Mak cakap "gmbar apa ni, you look scary". Am I?


Oh yes ni masa nak tuka banner, tiba tiba turn jadi besar gilaaaaaaaa. Pdahal dah click "shrink to fit". So remove balik. But then..

end up jadi mcm ni. Wadehel! Cinonet je, sp boleh baca. So remove tp jd kecik besar kecik besar kecik besar kecik besar

After awhile, Alhamdulilah just nice baby. Setelah penat bzikir. Bzikir? Iye bzikir. Bak kata ahmad razkin "bzikir kasar". -.-

EH WAIT!

For those yg perasan I bukak page apa, before you guys buat assumption bukan bukan, allow me to makes thing clear. Hehe Im not lesbian or intersted dgn bnda mcm ni but that page is about lesbians who look like Justin bieber. Hhahaha. Check it out http://lesbianswholooklikejustinbieber.tumblr.com . Okay bye :)