My lovely readers :)

Sunday, January 29, 2012

Tertinggal

Satu post tertinggal. Hiks Sorry.
CUTI PART 2

The next day, kita pergi ladang teh and blue valley and and pasar. Err lupa lahh apa nama tempat tu. The one yang dekat dengan Hotel Equatorial..

Muiz, abang. sara and me. Muka kenyang lepas breakfast. Hihi

With Ayah. Guess siapa yang takda dalam gambar ni? Ha.

Without ayah. Btw, ni bukan hotel yang kitorang dduk. But, it was the first hotel kitaorg duduk masa first time datang sini. At that time cuma ada Sara and me. Rasenya lah. Rasenya. Hehe

BEWARE. KL GANGSTER.

Adik adik ku who are taller than me.
Why Oh Why?

Panic. Sbb everyone hilang, terus keluar phone call mak dengan ayah. Hahaha

Dah sampai ladang Teh :D

Refreshing

My Queen. Forever love :)

Mak and ayah. Amboi amboi, I wonder what are they talking about. "You ingat tak dulu..." Cewah!


Put your hands up in the air! Kenapa happy sangat ni?

Ya Allah ._____.

Three of us again. Hehe

Next place!